Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012

Γιατί η εκκλησία ευλογεί τα τάγματα εφόδου ;


                                         Κοζάνη : καμιά γυναίκα.Κρυμμένες τις έχουν ;;;

                                               Ένα αίσχος που δεν καταγγέλλεται.


                                    Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,

Ο ένας μετά τον άλλον οι μητροπολίτες στέλνουν ιερείς τους να ευλογήσουν τα γραφεία των υμνητών του Εωσφόρου και των νοσταλγών των κατακτητών της Ελλάδας, του Χίτλερ, των ανθρωποφάγων του Νταχάου, των Ες-Ες και των καταδικασμένων σε θάνατο κακούργων στη Νυρεμβέργη, τόσο συχνά που πια χάσαμε το λογαριασμό. Ένα κλασσικό ελληνορθόδοξο αμάρτημα, η σύμπλευση δηλαδή της κρατικής Εκκλησίας με τις φασιστικές δικτατορίες Μεταξά και Παπαδόπουλου και το πολλαπλά εκδηλωμένο φλερτ της με το Χίτλερ, ολοκληρώνεται σήμερα. Ενδεικτικά να θυμίσω πως το επίσημο όργανο της Ι.Συνόδου το περιοδικό «Εκκλησία», δεν έκρυβε τον ενθουσιασμό της για τον Χίτλερ και για τον Μουσολίνι από τις 18.2.1933.: «Μεταξύ των άρθρων του πολιτικού προγράμματος του νέου Αρχικαγκελαρίου υπάρχουν και τινα τα οποία, διά το οικουμενικόν του χαρακτήρος των, προκαλούν, ιδίως σήμερον, αμέριστον την προσοχήν.Υπισχνείται λοιπόν ο γερμανός αρχηγός μιας μεγίστης μερίδος του γερμανικού λαού, ότι “θα αποκαταστήσωμεν την καθαριότηταν εις την οικογενειακήν και την δημοσίαν ζωήν”, “θα επαναδώσωμεν εις τον γερμανικόν λαόν την πίστιν προς τον Θεόν, την πατρίδα και την οικογένειαν”, και “θα στηρίξωμεν πάλιν επί υγιών βάσεων την εκπαίδευσιν των παιδιών μας”. Τοιουτοτρόπως ο προς ον απευθύνεται το πρόγραμμα εκλέκτωρ λαός ακούει σαφείς και καθαράς τας θέσεις των πολιτικών του ως προς τα θεμελιώδη ιδανικά της ατομικής και της κοινωνικής του ζωής. Και είναι καιρός -και υπάρχουν λόγοι- να ακούση, τέλος πάντων, μίαν φοράν ο ελληνικός λαός εκ στόματος των πολιτικών του επίσης καθαρά……….». Ο Μουσολίνι ανάμεσα στα άλλα επαινείται από το ίδιο έντυπο στις 10.1.1929 για την άρνησή του στο θεσμό του διαζυγίου και στις 18.3.1933 για την κυκλοφορία γραμματόσημου με το Ευαγγέλιο.

Κύριε Ροΐδη,

Πριν λίγες ημέρες καταγγείλαμε μεταξύ άλλων τους ύμνους που το «Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον» απηύθυνε προς τον υμνητή χιτλερικού εγκληματία πολέμου και πιστό του βλασφημούμενου δήθεν θεού Παϊσιου, βουλευτή Παππά της Χ.Α., καυχώμενου μάλιστα πως είναι γιός στενού συνεργάτη του τύραννου Παπαδόπουλου. Το «Εγκόλπιον» μας απάντησε υποδεικνύοντας μας άρθρα του κατά του Ναζισμού αλλά και κατά της θρησκευτικής υποκρισίας της Χ.Α. γεγονός το οποίο δημόσια αναγνωρίζω και για το οποίο το συγχαίρω και το ευγνωμονώ γιατί θα το χρησιμοποιήσω: Δεν μας απάντησε όμως στο ερώτημά μας γιατί παρ’όλα αυτά, υμνεί το βουλευτή της Χ.Α., γιατί δέχεται ως ειλικρινή την προφανέστατα υποκριτική του παρέμβαση για τον Παϊσιο και γιατί δεν καταγγέλλει

Α. την εγκληματική βία κατά αδυνάτων αθώων που ασκεί η Χ.Α. στη χώρα μας
Β.Τις αντιχριστιανικές ρατσιστικές της θέσεις που φτάνουν στην τερατωδία της αιμοδοσίας μόνο για Έλληνες.
Γ.Την ενοικίαση κτιρίου της ευσεβούς βουλευτίνας Μιχαλολιάκου-Ζαρούλια σε (ευκατάστατο;) «Βορειοηπειρώτη», ο οποίος τo λειτουργεί ως ροζ ξενοδοχείο (NewDream).
Δ.Τη συναίνεση της Ιεραρχίας για όλα αυτά και τις ευλογίες της Εκκλησίας προς τη Χ.Α.

Δηλαδή, τουλάχιστον σε δυο κρίσιμα θέματα, την προστασία των «ελαχίστων αδελφών του Χριστού», των ξένων, όπως προστάζει ο ίδιος και στην καταγγελία της αίρεσης που μολύνει και κατακλύζει την ίδια την Εκκλησία, το Εγκόλπιον κάνει το κορόιδο! Δεν φοβάται πως θα δώσει λόγο γι’αυτό στο Φοβερό Βήμα της Κρίσεως;

Για να διευκολύνω το «Εγκόλπιο», που αντί να μετανοήσει ταπεινά και να διορθώσει τη στάση του, μας διέσυρε άδικα(«Η τέχνη της διαστρέβλωσης από τους κοπτοράπτες της (κο)Ροϊδο-παραπληροφόρησης»), να δει την πλάνη του, παραθέτω λίγα στοιχεία για την ευλογία των Ταγμάτων Εφόδου από την Εκκλησία. Οι μητροπόλεις Μεσογαίας, Κορινθίας, Χαλκίδος, Πατρών, Τρικάλων, Τριφυλίας, η Αρχιεπισκοπή Κρήτης, τελευταίο το δεσποτάτο της Κοζάνης και ποιος ξέρει και πόσα επισκοπάτα ακόμη, έσπευσαν να ευλογήσουν αυτούς που κάποτε υμνούσαν τον τραγοπόδαρο Πάνα, τον Εωσφόρο και τον Αντίχριστο. Πρόκειται για μητροπόλεις που στο παρελθόν απασχόλησαν τον Τύπο με σκάνδαλα, δημιουργώντας έτσι το υπόβαθρο για την ηθική διάβρωση των πιστών τους, που είναι έτοιμοι πλέον να ακουμπήσουν την απόγνωση της υποκριτικής τους αγανάκτησης για τη διάλυση του πελατειακού τους ελληνορθόδοξου κράτους στο Χίτλερ ή στους θεομπαίχτες εμπόρους του Παϊσιου ή και στους δυο.

Για να βοηθήσω τη δογματική έρευνα (μη γελάτε, υπάρχει ο σχετικός θεολογικός όρος) του Εγκολπίου να αντιληφθεί τη μακροχρόνια ύπουλη προετοιμασία του Εωσφόρου στους κόλπους της Εκκλησίας, ψάχνω να βρω πως γίνεται οι δεσποτάδες αυτών των επισκοπών να μην φοβούνται καθόλου το Θεό και να μην ντρέπονται καθόλου τους σκεπτόμενους πολίτες, ευλογώντας τα Τάγματα Εφόδου. Μήπως είναι μια μεγάθυμη χριστιανική απάντηση στην εν Θερμοπύλαις πρόκληση του Φύρερ «Aς έρθουν να συντρίψουν τα τάγματα εφόδου» ή μήπως είναι η άνευ όρων παράδοση της Εκκλησίας στο Δαίμονα του Σκότους; Τις εξετάζω μια προς μια αυτές τις ιερές σατραπείες και βρίσκω σημεία και τέρατα, που λες και προανήγγειλαν την άφιξη του Αντίχριστου, για να δικαιώσουν τονποιητή που προειδοποίησε πως «την Αμαρτία την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν», για να δικαιώσουν την «Αποκάλυψη» του Ιωάννη, που λέει πως οι τυφλωμένοι από τις αμαρτίες τους πιστοί θα βλέπουν το βδέλυγμα της ερημώσεως και θα αναφωνούν με θαυμασμό καμαρώνοντας τους άνανδρους που μαχαιρώνουν και ξυλοκοπούν πεινασμένους συνανθρώπους «Τίς όμοιος τώ θηρίω!». Παραφράζοντας τον ιστορικό Σεμπάστιαν Χάφνερ λέω πως τώρα «Δεν χρειάζεται οξυδέρκεια για να δει κανείς πως στην Ελλάδα οι ανόητοι και οι μοχθηροί αυξάνονται ολοένα τόσο που μετατρέπονται σε απειλή».

Περιηγούμενος τις επισκοπές των ναζιστικών αγιασμών, μπαίνω στον πειρασμό να θυμηθώ τον μητροπολίτη Τριφυλίας Τρισμάκαρα Στέφανο, που αν και στολίστηκε δεόντως από την ‘Αυριανή’ (8/2/2005), κηδεύτηκε με μεγάλες τιμές από κλήρο και λαό: «Να ξυρίσουν αμέσως τον τραγόπαπα. Πόρνος και σοδομιστής μέχρι το κόκκαλο, αμετανόητος και ανικανοποίητος διεστραμμένος ως και την δέκατη δεκαετία της ζωής του. Αυτός είναι ο “σεβασμιώτατος” …. το σαρκίο του οποίου παραδίδουμε στην χλεύη του ποιμνίου του σήμερα, με ελάχιστο δείγμα από τα φωτογραφικά ντοκουμέντα του βδελυρού βίου του και της ανίερης όσο και ψυχοπαθολογικής πολιτείας του υπό τη σκέπη του ράσου». Η γυναίκα ξεκίνησε 12χρονη στην αυλή του δεσπότη, που συνεννοείται με «νταβατζήδες να του στέλνουν πόρνες…αλλοδαπές…σε μοναστήρια», φυλακισμένη και η ίδια σε μονή γίνεται για 30 χρόνια «πάσα σε άλλους ιεράρχες και ανώμαλους», μέχρι που 40άρα πιά με κλονισμένα νεύρα «δραπέτευσε» και αποκάλυψε σε «άνθρωπο του Τύπου» όσα είδαν τα μάτια της».

Από τη μητρόπολη Τριφυλίας, νοερά ταξιδεύω στην Αρχιεπισκοπή Κρήτης για να μνημονεύσω τους μακαριστούς αδελφούς Παπουτσάκη, τον εκεί δηλαδή Αρχιεπίσκοπο Τιμόθεο και τον πρωτοπρεσβύτερο Πέτρο τον Ορφανοτρόφο, που βρέθηκαν ένοχοι ο μεν πρώτος στα νιάτα του για συνέργεια σε φόνο, ο δε δεύτερος για πολλαπλές παιδεραστίες στο Οικοτροφείο του, κακουργώντας ποικιλότροπα πάνω σε ανυπεράσπιστα φτωχά κοριτσάκια, χωρίς η Εκκλησία να τον καθαιρέσει (κανείς πιστός, κανείς γονιός, κανένα κόμμα δεν διαμαρτυρήθηκε) αν και καταδικασμένο σε 20ετή φυλάκιση (εξέτισε, λες και ήταν κουμπάρος του κ.Μεϊμαράκη, την ποινή κατ’οίκον, κρυπτόμενος από το Εφετείο στο οποίο κατέφυγε). Πηγαίνω στην Κορινθία, της οποίας ο Τρισμάκαρ μητροπολίτης Παντελεήμων καταδικάστηκε σε ένα χρόνο φυλάκιση γιατί «ενεργώντας με πρόθεση,ιδιοποιήθηκε παράνομα και ενσωμάτωσε στην περιουσία του το συνολικό χρηματικό ποσό των 100.938.631 δραχμών, που ισοδυναμεί με 296.225 ευρώ, το οποίο είχε λάβει και κατείχε λόγω της ιδιότητάς του, με αντίστοιχη ζημία της Μητροπόλεως καθώς και των υπαγομένων σε αυτή ιδρυμάτων». …. σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Ναυπλίου, μετήλθε «ιδιαίτερα τεχνάσματα». … «αξιοποίησε» την πλημμύρα του 1997 στην Κόρινθο. Κατηγορείται ότι με έγγραφο που κατήρτισε και στη συνέχεια κατέθεσε στις αρμόδιες αρχές βεβαίωσε ψευδώς ότι η θεομηνία κατέστρεψε βιβλία, έγγραφα και παραστατικά που αφορούσαν τα οικονομικά της Μητρόπολης. Σύμφωνα με τους Εφέτες «από την πλημμύρα της 12.1.1997 ουδεμία καταστροφή υπέστησαν τα φερόμενα ως καταστραφέντα ως άνω βιβλία και στοιχεία. …. Ο Μητροπολίτης φέρεται να τα πακετάρισε σε σακούλες σκουπιδιών και τα πέταξε σε κάδους σκουπιδιών, κατά μήκος της εθνικής οδού Κορίνθου – Αθηνών, με τη βοήθεια της οικονόμου του κ. Λούλας» (ΤΟ ΒΗΜΑ-09/10/2005).

Μεταφέρομαι στα Τρίκαλα: «Σύμφωνα με ένορκη βεβαίωση του πρώην Mητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος Kωνσταντίνου, που έφερε στη δημοσιότητα ο Flash, τον Iανουάριο του 2003, δύο κληρικοί είχαν προσαχθεί στο αστυνομικό τμήμα Tρικάλων ως ύποπτοι για διακίνηση ναρκωτικών. Tους κληρικούς, οι οποίοι -σύμφωνα με τον κ, Kωνσταντίνο- συνελήφθησαν σε νυχτερινό κέντρο, κλήθηκε να αναγνωρίσει ο μητροπολίτης Tρίκκης κ. Aλέξιος. O τελευταίος αντίκρισε τον μητροπολίτη … και τον ….. διευθυντή, μέχρι πρότινος, του γραφείου του Χριστόδουλου αρχιμανδρίτη …». (Τα αποσιωπητικά γιατί και οι δυο θέλουν να επανακάμψουν κι εγώ, ειλικρινά, δεν θέλω να σταθώ εμπόδιο). Στη Μεσογαία πάλι θα δούμε πως ο προηγούμενος δεσπότης ο Τρισμάκαρ Αγαθόνικος, αν και υπηρέτησε το φασισμό ως στρατιωτικός παπάς στο κολαστήρι της Μακρονήσου, έγινε δεσπότης χωρίς να ανοίξει ούτε ένα στόμα για να φωνάξει. Στην Πάτρα θα βρούμε τον αρχιμανδρίτη Κύριλλο Κωστόπουλο να κατηγορεί πρόσφατα χωρίς συνέπειες (η δήθεν «ανάκριση» βάλτωσε) τον Τρισμάκαρα Χουντόδουλο πως είχε το «κουσούρι». Η μητρόπολη Χαλκίδας έδωσε άσυλο στον δεσπότη Κυθήρων τον μακάριο Ιάκωβο, προστάτη του Γιοσάκη, όταν έφυγε κυνηγημένος από το ποίμνιό, του χωμένος μέχρι το λαιμό σε κάθε λογής σκάνδαλα. Πριν να καταλήξω στη Μητρόπολη Κοζάνης, περνώ από την αυλή της Αρχιεπισκοπής που ο επίσκοπός της Ιερώνυμος Β΄ ευλόγησε μέσα στη Βουλή τον Φύρερ, για να θυμηθώ πως κανείς δεν τον ρωτάει για το Βοιωτοπέδιο, τη Βουλιαγμένη, τον Φουρλεμάδη, το Γιοσάκη, το Λαυρεντιάδη, τη Σιβιτανίδειο, τα Φωτοβολταϊκά, ούτε καν για τις ανακρίσεις που εδώ κι ένα χρόνο ανακοίνωσε πως διέταξε για το στενό συνεργάτη του κληρικό που καταγγέλθηκε πως «ψάρευε αγόρια στο Διαδίκτυο». Τελειώνω λοιπόν στη μητρόπολη Κοζάνης, την οποία βόσκει ο αγιότατος Παναγιώτης Παπαλεξίου. Δια τον εν λόγω δεσπότη Παναγιώτη, υποψιάζομαι ότι είναι ιδιαιτέρως ενάρετος και τούτο εικάζω διότι ευρέθη εις το στόχαστρον των εχθρών της Εκκλησίας, οίτινες αποτόμως εγκατέλειψαν την προσπάθειαν, διαγιγνώσκοντες ασφαλώς ότι προσέκρουσαν εις βράχον. Συγκεκριμένως διαβάζω:

Α) ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (05/02/2005)
«Χθεσινό δημοσίευμα (εφημερίδα «City Press») αναφέρεται σε «νέες κασέτες» που εμπλέκουν τους μητροπολίτες Σύρου Δωρόθεο, Σερρών Θεολόγο και Κοζάνης Παύλο. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το περιεχόμενο των κασετών «έχει να κάνει με δικαστικές παρεμβάσεις, “ροζ” υποθέσεις και αμφιλεγόμενη διαχείριση σημαντικών ποσών».

Β) BΗΜΑ της επομένης:
«Δύο ακόμη ιεράρχες από τη Βόρεια Ελλάδα και ένας από τη νησιωτική αναμένεται ότι θα εμπλακούν σε σκάνδαλα

Οι «Ιφιγένειες» της Εκκλησίας

Όλοι οι στενοί συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου φοβούνται ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγουν νέα στοιχεία τα οποία θα εμπλέκουν και άλλους ιεράρχες σε υποθέσεις σκανδάλων. Δύο μητροπολίτες της Βορείου Ελλάδος και ένας της νησιωτικής χώρας βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

Καταγγελίες μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει επισήμως εις βάρος τους, οι ίδιοι όμως δεν κρύβουν την ανησυχία τους».

Κύριε Ροϊδη,

είμαι βέβαιος ότι και η παρακάτω υπόθεση της μητροπόλεως Κοζάνης, ανήμερα 21ηΑπριλίου 2009, θα αποδειχθεί δολοπλοκία, που πλέχτηκε για να αμαυρώσει την εθνικήν επέτειον της ελληνοχριστιανικής Επαναστάσεως:

«Προφυλακιστέος κρίθηκε ο 45χρονος αρχιμανδρίτης που κατηγορείται για ασέλγεια σε βάρος ανήλικου αγοριού. Πιο συγκεκριμένα, ο 17χρονος καταγγέλλει ότι το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής μετά την περιφορά του Επιταφίου, ο αρχιμανδρίτης του ζήτησε να τον ακολουθήσει στο υπόγειο του ναού. Όταν κατέβηκαν στο υπόγειο, ο ιερέας σήκωσε τα ράσα του, προέβη σε ασελγείς πράξεις και τον παρενόχλησε σεξουαλικά. Το παιδί όμως κατάφερε να ξεφύγει και έτρεξε στο σπίτι όπου διηγήθηκε το περιστατικό στους γονείς του…».

ΥΓ
Επισκεφθείτε: «Ο Ορθόδοξος Εθνικιστής. Η Ορθοδοξία στο τρίτο Ράιχ». Οι μητροπολίτες Διονύσιος της Πολωνίας και Σεραφείμ του Βερολίνου.
«The Orthodox Nationalist: Orthodoxy in the Third Reich».

Πηγή: Ροΐδη Εμμονές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου