Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

Την υπόθεση της πολιτικής συμφωνίας(οργάνωσης) των αναρχικών θα τη λύσσουν οι αναρχικοί... από απο εφημ. ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ 20:55, Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Την υπόθεση της πολιτικής συμφωνίας(οργάνωσης) των αναρχικών θα τη λύσσουν οι αναρχικοί, διαφορετικά θα τη φέρει ο … πελαργός!
Έχει γίνει ανταλλαγή του όρου Οργάνωση απο τον όρο Πολιτική Συμφωνία, κάτι που θεωρούμε ως πιο δόκιμο σε έναν πολύμορφο χώρο όπως των Αναρχικών, στη σημερινή εγκληματική Κρατική κυριαρχία.

Η "Οργάνωση" των αναρχικών μέσα από μία Πολιτική Συμφωνία που το κύριο πρόταγμα θα είναι η επίθεση στο Κράτος και το Κεφάλαιο.

Χωρίς να ρωτήσει κανέναν μας ο χώρος των αναρχικών διαμορφώθηκε σε ένα πάμπλουτο ανάγλυφο όπου δρουν αγωνιστές ,συλλογικότητες, με διαφορετική ανάλυση, αγωνιστές περισσότερο ή λιγότερο δραστήριοι κλπ. Θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε με κάποια σχετική ασφάλεια ότι η διαμόρφωσή του πολιτικού χώρου των αναρχικών στην Ελλάδα συνεχίζει να βρίσκεται υπό συνεχή διαμόρφωση, ακουμπώντας πάντα πανω στο πραγματικό και υπάρχον με όριο το "αδύνατο", την κοινωνική επανάσταση και την κατάργηση του Κράτους και του Κεφαλαίου.. Με λίγα λόγια υπάρχουν πολλές εκφάνσεις με ένα στόχο, ως αντικείμενο πολέμου:  Την επίθεση στο Κράτος και το Κεφάλαιο, εως την ακόμη πιο τολμηρή κατάργησή τους..

Ο χώρος των αναρχικών δεν αποτελεί ένα δογματικά αρχιτεκτονικό σχήμα αλλά ένα ολοζώντανο κοινωνικό κομμάτι με δυνατότητες συνεχούς διαμόρφωσης, που διαμορφώνουν και την κοινωνική απάντηση που Πρέπει απέναντι στους συνεχείς μετασχηματισμούς του Κράτους και του Κεφαλαίου. Το κράτος διαμορφώνεται σήμερα σε ένα ολοκληρωτικό καθεστώς από μία αστική δυτικού τύπου δημοκρατία που ήταν τα τελευταία χρόνια. Επίσης το Κεφάλαιο παίρνει άγριες μορφές με συνεχείς υποτιμήσεις του κόσμου της παραγωγής και της κατανάλωσης. Αμφότεροι οι μετασχηματισμοί Κράτους και Κεφαλαίου δεν θα μπορούσαν παρά να συμβαδίζουν…. στον Ολοκληρωτισμό

Η εικόνα που έχουμε-ίσως όχι όλοι μας- είναι ότι η διαμόρφωσή του πολιτικού χώρου των αναρχικών έχει γίνει σε μόλις προγενέστερο χρονικό στάδιο. Οι αναρχικοί και ήρθαν στο πολιτικό/κοινωνικό επίκεντρο αλλά και κατάφεραν να διαρρήξουν την κοινωνική γαλήνη, προς όφελος του πρωτοεμφανιζόμενου(τουλάχιστον σε τέτοια ένταση και διάρκεια) στην νεοελληνική ιστορία, πολέμου ενάντια στο Κράτος και το Κεφάλαιο(πχ δεκαετία 90΄, Δεκέμβρης08΄, ένταση ένοπλου, πρωταγωνιστική συμμετοχή αναρχικών σε κάθε διαδικασία αμφισβήτησης και επίθεσης σε κεφαλαιοκρατικές επιλογές και όχι μόνο πχ απεργίες, ένοπλο, κινήματα για τη Γη, αλληλεγγύη σε ζαπατίστας πλκ).

Ερχόμαστε στην σημερινή εκδοχή του ολοκληρωτικού Κράτους και του άγριου Κεφαλαίου.


-Δεν υπάρχει πολιτικός χρόνος που να μας επιτρέπει να καθυστερήσουμε και άλλο.
Η σημερινή μορφή της κρατικής βίας στην κοινωνία είναι αποτέλεσμα όχι ενός τρελού κρατικού αξιωματούχου(άρα πρόσκαιρο και προσωπικό στοιχείο),  αλλά δομικό στοιχείο ενός καθεστώτος με μεγάλη διάρκεια παρουσίας, ανεξαρτήτως πολιτικών προσώπων ή κωμάτων που θα συστήνουν την εξουσία ως καθεστώς το επόμενο διάστημα.
Το συγκεκριμένο καθεστώς που στηρίζεται στα πιο ακραία φιλελεύθερα προγράμματα θα είναι εξαιρετικά βίαιο συνολικά για την κοινωνία και σε πλήρη αναντιστοιχία μαζί της. Οι ρωγμές που έχουν σημειωθεί και με πολιτική απόφαση της κυριαρχίας, θα αμβλυνθούν θέτοντας ως απαραίτητο συστατικό την ολοένα αυξανόμενη και πιο γενικευμένη Κρατική βία. Είτε μέσω των κρατικών θεσμών, αστυνομία, υπηρεσίες, δημοσιογράφους κλπ, είτε μέσα από πολιτικά κώματα της εξουσίας και τον υπόκοσμο που τα ακολουθεί χπ ναζιστές, εθνικοπατριώτες, ΠΑΣΟΚοτιδήποτε πλκ.

Στο παραπάνω καθεστώς , ταξικό και κοινωνικό, θα βρεθούμε θέλοντας ή μη από την ίδια πλευρά… Κανείς μας δεν είναι τόσο λίγος για πολιτικές υποχωρήσεις , κανείς δεν είναι έτοιμος να προσχωρήσει στα πλευρά του καθεστώτος (δεξιά ή αριστερά)

Η πολύμορφη ανάπτυξη του αναρχικού χώρου δεν πρέπει να σταματήσει , είναι δείγμα ζωής, ούτε να χειραγωγηθεί.
Δεν μας φοβίζει η πολύμορφη δράση και έκφραση, αντίθετα εδώ μπορούμε κατά τη γνώμη μας να ορίσουμε με επαναστατικό τρόπο μία Πολιτική Συμφωνία, που θα ξεκινά και θα τελειώνει σε ένα και μόλις Σκοπό , σε μία μόλις Αρχή, «στην επίθεση ενάντια στο Κράτος και το Κεφάλαιο», προσπερνώντας πολιτικές διαφορές(που υπάρχουν μεταξύ μας και όχι με το Κράτος το οποίο όλοι είμαστε ενάντια), προσωπικές ενστάσεις και λοιπές οικογενειακές καταστάσεις.
Σε αυτό το σημείο θεωρούμε ότι κρύβεται η επαναστατική οπτική από την οποία προτείνουμε να δούμε την υπόθεση της οργάνωσης/πολιτικής συμφωνίας όλων μας, Ατόμων,συλλογικοτήτων, κοινωνίας που μπορεί να απουσιάζει από κάθε προσυνεδριακό αμφιθέατρο ή μη, αλλά, υπάρχει και υπό ορισμένες συνθήκες μπορεί και πρέπει να εκτραπεί. .

_Η Πολιτική Συμφωνία είναι εν μέρει υπαρκτή, μπορεί και συνενώνει συντρόφους και συλλογικότητες όταν η Κρατική Βία ξεσπά(χπ καταλήψεις), ή στην επαρχία όταν συλλογικότητες και αγωνιστές προχωρούν μαζί σε συγκεκριμένα βήματα. Αυτό γιατί να μην “ομολογηθεί”και πλέον καλλιεργηθεί;-. Συνελεύσεις αναρχικών παντού, που δεν θα χειραγωγούν τον τρόπο δράσης αλλά θα αποτελούν συλλογικά αναρχικά σημεία αναφοράς όλων μας…ακόμη και της κοινωνίας

Συνελεύσεις σε κάθε πόλη ή κοντινες πόλεις, ανάμεσα σε αγωνιστές και συλλογικότητες που θα μπορούν να δώσουν κοινές δράσεις χπ εξαγγελία κοινών δράσεων σε σειρά πόλεων

_Η Πολιτική Συμφωνία των αναρχικών μπορεί να ενθαρρύνει το πολύμορφο του χώρου των αναρχικών, αποτρέποντας τον (περαιτέρω) τεμαχισμό του χώρου, θέτοντας όλους ως συντρόφους, απέναντι στο Κράτος και το Κεφάλαιο  και όχι προτείνοντας σοβαρούς συνομιλητές έναντι των υπολοίπων.

_Η Πολιτική Συμφωνία όλων μπορεί να βάλει στη ίδια διά_ταξη πολέμου, κάθε ψίθυρο, κάθε φωνή, κάθε ουρλιαχτό κατά του Κράτους και του Κεφαλαίου, υπό την σκέπη όχι συντονιστών αλλά ΜΟΝΟ του προτάγματος(Ενάντια στο Κράτος και το Κεφάλαιο).

_Η Πολιτική Συμφωνία των αναρχικών μπορεί να πυρπολήσει τον κοινωνικό χειμώνα στο όνομα της αναρχίας, της ελευθερίας Όλων μας και του “αναφαίρετου δικαιώματος” στην σύνθεση, στην συνδιαμόρφωση  και στον αγώνα, Όλων μας.

Πολιτική Συμφωνία των αναρχικών για την εκτεταμένη καταστροφή του παρόντος και την πραγματοποίηση του "αδύνατου": Την κοινωνική απελευθέρωση Όλων ...


r.a. ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου