Κάπιοιοι αποφάσισαν ότι το αίμα ξεπλένεται με αίμα και πήρανε φόρα και εκτέλεσαν δυο χρυσαυγίτες και μαζί επιχείρησαν να εκτέλεσουν και την ποιο υγιή πολιτική γενιά, των τελευταίων χρόνων, αυτή που ορίσθηκε ως Αντιφασισμός και μάλιστα μαχητικός.
Γιατί, αν δεν είναι η εν ψυχρώ εκτέλεση των δυο χρυσαυγιτών, προβοκάτσια, στημένη από τις "φίλιες"φασιστοσυμμορίες, παρακρατικές ή ?νυκτόβιες", με σκοπό την διάσωση του νεοναζισμού στην Ελλάδα και την κάθαρση του πολιτικού του προσωπικού που φλερτάρει με τα "κάγκελα", αλλά είναι "απάντηση", στην δολοφονία από τους φασίστες του Παύλου Φύσσα, από τους "σεχταριστικούς κύκλους", της φετιχοποιημένης ένοπλης βίας, τότε η προβοκάτσια είναι διπλή.
Όσοι στην δεύτερη περίπτωση, (γατί στην πρώτη Ιστορικά είναι γνωστές οι μεθοδολογίες και τα αποτελέσματά τους, στην εμπέδωση και την ¨στερέωση" του μονοπωλίου του "κρατικού φασισμού", που εκπορεύεται από την"Δημοκρατία του Μέσου"), θεωρούν ότι πρέπει να ορίζουν την αρχή και το τέλος των αγώνων ενάντια στον φασισμό, την τελεία και την παύλα στον Αντιφασιστικό και Αντεξούσιο λόγο και αρέσκονται να ηγεμονεύουν και να κριτικάρουν αφ¨υψηλού τους ανοικτούς και ξεκάθαρους νομιμοποιημένους κοινωνικά αγώνες, που διατηρούν το "μέτρο" και ορίζουν σωστά τον "πήχυ" της πολιτικής δράσης, να ξέρουν ότι τοποθετούνται στο στερέωμα του φασιτικού νεομηδενισμού, που είναι και θα είναι εσαεί απέναντί μας.
Το προφανές είναι ότι το κράτος έχει αποφασίσει και σχεδιάσει την δημιουργία της νέας "καθαρής" ακροδεξιάς, κτυπώντας ανηλεώς τον κόσμο της Αντίστασης και Αντιεξουσίας, οπότε η προβοκάτσια, ήταν πολιτική νομοτέλεια, αλλά και η εν ψυχρώ δολοφονία των δυο χρυσαυγιτών, θα είναι η βαριά κληρονομιά, όσων στο μέλλον θα υπερασπίζονται την έννοια της Ελευθερίας, αν δεν"λογικοποιούν", τους αγώνες και δεν διαθέτουν επαρκή κοινωνικά αισθητήρια.΄
Επειδή δεν πρέπει να είμαστε σαν τις μούρες τους, ο Μαχητικός Αντιφασισμός πρέπει να μείνει και να παραμείνει Κοινωνικός και όχι Συμμορίτικος, τσακίζοντας τον φασισμό, όλων των ¨εκδοχών".
ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΓΕΡΑΝΕΙΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου