Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

17.500 ελαιόδενδρα θυσία γιά τήν αναπτυξή τους!




Νέοι αυτοκινητόδρομοι,νέα σιδηροδρομικά δίκτυα,γιά μιά κοινωνία πού χάνει τo τραίνο μιας άλλης ανάπτυξης όσο καθυστερεί να κόψει το κεφάλι που βρωμάει...
Η νέα σιδηροδρομική γραμμή τής ΕΡΓΟΣΕ πού θα ενώνει την Αθήνα με την Πάτρα είναι ένα ακόμα δώρο του κράτους στους εθνικούς εργολάβους της καταστροφής καί μαζί με την κατασκευή της Ολυμπίας οδού (ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ) και της Ιονίας που θά ενώνει την νότια Πελοπόννησο με την Ήπειρο αφαιρούν από τον χάρτη της ελληνικής φύσης εκτάσεις καλλιεργήσιμης γης,ελαιώνες,τοπικά μικρά οικοσυστήματα,δάση,οπωροφόρα δένδρα,αλλαγή ροής ποταμών,αλλοίωση φυσικού τοπίου και μετατροπής της χώρας σε ένα ατελείωτο "οδικό" χάρτη πολύ χειρότερο από αυτόν που μας άφησε ο βλακώδης συρφετός τής χουντικής "αναπτυξιακής ανασυγκρότησης" στην επταετία τών συνταγματαρχών.
 Ο σχεδιασμός τεράστιων εθνικών δρόμων με τις "απαραίτητες" παράπλευρες διαπλατύνσεις για εμπορική εκμετάλλευση , όπως συμβαίνει στην Ολυμπία Οδό , είναι ένα έγκλημα που διαιωνίζει την κυριαρχία του αυτοκινήτου καί την ενεργειακή ανανέωση της καπιταλιστικής ανάπτυξης μέσα σε καθορισμένες οικονομικές ζώνες και την τροφοδότηση των πόλεων-ομήρων της κατανάλωσης... Η νέα γραμμή Αθήνα-Πάτρα τής ΕΡΓΟΣΕ έχει σαν αποτέλεσμα 17.500 ελαιόδενδρα κατά μήκος τού άξονα Διακοφτού-Ρίου νάναι εμπόδιό της, σε ένα τόπο που η γονιμότητα του εδάφους και το κλίμα δίνει ένα από τα καλύτερα ελαιόλαδα,αμπέλια πρώτης ποιότητας και οπωροφόρα κάθε είδους.Ο πλειστηριασμός των ελαιόδενδρων έχει ξεκινήσει καί απ' ό,τι φαίνεται τα περισσότερα θα γεμίσουν τις τσέπες των εμπόρων καυσόξυλου τον χειμώνα..


Μήπως όμως η ΕΡΓΟΣΕ είναι το πρόβλημα και εμπόδιο για την ζωή των ελαιόδενδρων;
 Μήπως η ανάπτυξη της καταστροφής πρέπει επιτέλους νά γίνει καταστροφή της ανάπτυξης;
 Η συνεχιζόμενη παράδοση άνευ όρων του φυσικού πλούτου στις επιδιώξεις των σύγχρονων μακελάρηδων της γης - κατασκευαστών και του κράτους που έχει γίνει ο υπεργολάβος της καταστροφής του περιβάλλοντος, φανερώνει το ευρύτερο σχέδιο των εθνικών νεοφιλελεύθερων επιταγών για την μετατροπή του εργοτάξιου της φύσης σε ένα απέραντο εργοτάξιο εθνικών δρόμων,σιδηροδρομικών δικτύων,μεταλλείων,αγωγών αερίου,αγωγών εξόρυξης πετρελαίου,φωτοβολτα'ι'κών και ανεμογεννητριών σε μια ειδική οικονομική ζώνη φιλέτο στις ορέξεις ενός λόμπι ντόπιων και διεθνών επενδυτών σέ "σύχρονα"προ'ι'όντα και πρώτες ύλες και την υποταγή του ζωτικού χώρου της πραγματικής οικονομίας, του αληθινού πλούτου της φύσης καί των αλληλεπιδράσεων και σχέσεων πού απορρέουν από την συνύπαρξη του ανθρώπου μαζί της, σε ένα χώρο "ειδικής οικονομικής ζώνης" καί "εθνικής υπεραξίας" ,17.500 ελαιόδενδρα που μας χαρίζουν υγεία και ομορφιά,λάδι στην μηχανή του κέρδους και θυσία για τους εθνικούς συγκοινωνιακούς κόμβους μιας χυδαίας και κουτής ανάπτυξης....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου